LZ Czeskie samoloty i balony
 

SportStar RTC
Eurostar SL+
Samba XXL
Lambada
Balony reklamowe
samoloty używane ultralekkie
samoloty używane sportowe
warbirds samoloty historyczne oferta

Używane samoloty ultralekkie ULL

Aktualna oferta używanych samolotów ultralekkich

da 20 katana ok ejn for sell

da 20 katana for sale

DIAMOND DA 20 KATANA, OK-EJN / 1996

radio BENDIX/KING KX125TSO, transponder TRIG TT31, Garmin GPS III pilot Encoder ACK AK350, ELT ACK E-01. Silnik Rotax 912 F3 - ET 100h - wymiana wszystkich przewodów gumowych - nowe śmigło Hoffmann HO-V352F.

Ostatni przegląd roczny / 100 godz. w 07/2015 Samolot można zobaczyć w firmie Distar CZ a.s., Nový Bydžov - Czechy

Nowa cena: 84.900 EUR netto / EX Novy Bydzov, Czechy

Kontakt: LZ (tel. +48 604 946 395)

   

SAMOLOTY SPRZEDANE / SOLD AIRCRAFTS

uzywane ull

Highlander Rotax 914 (115 HP)

Dwupłatowiec / wodnosamolot Highlander, silnik ROTAX 914 -115 HP nowy, TTSN= ET 170 h , śmigło Woodcomp SR 3000 z rewersem nalot 120 h , płatowiec kompozytowy, rurki chrom molidbenowe, z drewna stabilizator steru wysokosci, kola podwozia Cessna z 4 tloczkowymi hamulcami, hak, system spadochronowy Magnum, zbiorniki paliwa 70 +35 l, masa na kolach 280 kg. Wznoszenie 8-10m/s, przelotowa 170km/h, maks. ponad 200km/h.

Na pływakach tylko jednomiejscowy, hydrauliczne sterowanie kolami.
Pierwszy własciciel, stan b.dobry, bezwypadkowy.

Cena: 1 860 000 CZK + VAT

Nowa Cena: 1 490 000 CZK + VAT

 

EV 97 Eurostar z 2005 r.

Silnik Rotax 912 UL 80 HP, TTSN nalot 125 hod, śmigło drewniane VZLU dwułopatowe, radio ICOM - A200, transponder Garmin GTX 320, GPS AVMAP EKP IV., zegar, pompa elektr. paliwa. Po 100 godz. serwisie u producenta.

Stan b.dobry, bezwypadkowy Powód sprzedaży: samolot niewykorzystany. Samolot znajduje się w Poludniowych Czechach.

Cena: 1.400.000,- CZK z VATem

 

   

fascination d4bk

fascination d4bk

FASCINATION D4 BK (Rotax 912 UL 80 HP) / 2003

Silnik Rotax 912 UL 80 HP, nalot TTSN 310 godz., śmigło Constant Speed Rospeller automatycznie przestawiane w locie, system ratowniczy Junkers, radio ICOM IC A200, transponder Garmin GTX-320A mod C, GPS Bendix King SkyForce III C, Intercom, Flydat, wariometr, kompas, sztuczny horyzont, elektryczna pompa paliwa, miernik ciśnienia paliwa, miernik ciśnienia zasysanego powietrza, ogrzewanie kabiny, chowane podwozie, kabina zamykana i tapicerowana, 2 zbiorniki paliwa, ochronne pokrowce na skrzydła.

Samolot jest po przeglądzie u producenta. Stan bardzo dobry.

Cena : 73.680 EUR/ Ex Czechy

 

Wiatrakowiec DELTA JR 1-1 / 2004

Wiatrakowiec "DELTA" JR 1-1, z 2004r., nalot 58 godz., masa 215kg, jest konstrukcją jednomiejscową, napędzaną silnikiem Subaru EA-81 po remoncie kapitalnym. Posiada kabinę z owiewką wyposażoną w podstawowe przyrządy lotnicze. Wirnik główny to wirnik o średnicy 7,6 m francuskiej firmy AVERSO AVIATION.

Zbiornik paliwa ma pojemność 37l. Latał na nim instruktor oblatywacz Miroslaw Zalewski z RPA na zlocie SLE w Arłamowie w tym roku i wydał bardzo pozytywną opinię o nim. Wiatrakowiec ma aktualny przegląd techniczny LAA Praha i może zostać zarejestrowany w Czechach.

Kontakt z właścicielem : 0602 44 69 66

Nowa Cena : 40.000 zł lub 10.000 Eur

 

 

 
lambada uzywana 2010

EV 97 Eurostar SL Plus - OK-FUU 09 (2013)

Samolot fabrycznie nowy

Silnik Rotax 912 UL 100 HP, TTSN nalot 100 h, śmigło trójłopatowe Woodcomp Propuls AES, radio Becker AR6201 + transponder XPDR BXP 6401 + BE 6400, kompas SIRS, zakrętomierz BZW 4B, licznik motogodz. Hobbs, system ratowniczy GRS 6/473, światla pozycyjne Whelen MB3 i stroboskopowe, reflektor do lądowania Whelen LED 71141, zbiorniki paliwowe w skrzydlach 120 l, trim elektryczny z kontrolą polożenia, komfortowe wnętrze z podwyższonymi siedzeniami, wzmocniony akumulator GWLLP12V20AHB, wzmocnione ogrzewanie z nawiewem na przednią część kabiny, oslona przeciwsłoneczna.

Stan bardzo dobry (fabrycznie nowy), gwarancja pełna - jak samolotu nowego 2 lata / 200 godz.

Nowa cena 78.900 Euro / Exw

Kontakt: LZ (tel. +48 604 946 395)

   

ok kur 06 eurostar

ok kur 06 eurostar

SPRZEDANY/SOLD

EV 97 Eurostar OK-KUR 06 (2005)

Silnik Rotax 912 UL 100 HP, TTSN nalot 425 hod, śmigło tryłopatowe Kaspar hydraulicznie przestawne w locie, radio + GPS Garmin 420, transponder Garmin GTX 320, elektr.sztuczny horyzont, gyro zakretomierz, pompa elektr. paliwa, swiatla pozycyjne i stroboskopowe, system ratowniczy Magnum 450.

Stan bardzo dobry, bezwypadkowy
Powód sprzedaży: zakup szybszego samolotu.

Cena: 160.000 PLN

   

duo banjo ok pua 83

duo banjo ok pua 83

SPRZEDANY/SOLD

Motoszybowiec DUO BANJO OK-PUA83 (2010)

Rok produkcji 2010.08, nalot 66 godzin, silnik Rotax 447 SCDI 29KW ,system ratunkowy Magnum, radio Icom 24 , Loger LX 20-2000.
Parametry techniczne na: http://www.lz.pl/samolot_banjo_duo.htm
Stan jak nowy, dodatkowo nowa bez przebiegu oryginalna przyczepa
Miejsce hangarowania: Nove Mesto nad Metui (Czechy )
Rejestracja Czeska.

Cena: 32.000 Euro

   
sp-ych zenair stol ch 701

SPRZEDANY/SOLD

ZENAIR STOL CH 701 / 2006 / SP-YCH

Samolot budowany pod nadzorem Urzędu Lotnictwa Cywilnego, budowę i próby pozytywnie zakończono w maju 2006 r. i samolot zostal zarejestrowany jako Specjalny w ULC Warszawa. OPIS SAMOLOTU: nalot TTSN 100 godz., silnik Rotax 912 o mocy 100HP, ET 1070 godz., wszystkie biuletyny zrobione w f Faston, śmigło 3-łopatowe nastawne na ziemi, hamulce hydrauliczne tarczowe, wyposażenie kabiny standardowe, przyrządy nawigacyjne silnikowe + radiostacja ICOM , kabina poszerzona, tapicerka w bezowej skórze, drzwi wypukle – bardzo dobra widzialność 2 zbiorniki paliwa w skrzydłach po cca. 35 litrów każdy, zbiornik rozchodowy w kabinie 20 l.

Sprzedaz na umowe.
Cena : 110.000 PLN

   

SPRZEDANY/SOLD

ULM Baccara / 2000

ULM Baccara z 2000 r., nalot 560 godz., silnik Nissan 1200 z reduktorem, konstrukcja kadłuba klasyczna (rurki / kratownica, płótno ), skrzydło podparte od kadłuba podwójnym zastrzalem "V", ma dwie aluminiowe rury nośne, żebra z błachy aluminiowej.

Podstawowe przyrządy: prędkościomierz, wysokościomierz, wario, kompas, zakrętomierz, radio LUN 3521.2 z interkomem, obrotomierz, termometr wody chłodz. Sterowanie podwójne. Prędkość przelotowa 100 km/g., dobre właściwości w locie, masa samolotu 264 kg, zbiornik paliwa 40 l, zbudowano 6 szt. tego typu ULM.

Cena: 320.000 CZK // 11.100 EUR/ Ex Czechy.

 

 

SPRZEDANY/SOLD

EV97 Eurostar model 2004 / 07.2004

EV 97 Eurostar zakupiony i użytkowany w Polsce, rok prod. 2004 / model 2004 z poszerzoną kabiną, nalot 200g., silnik Rotax 912 ULS, 100 KM po 200 godz. przegłądzie, ogrzewanie kabiny, śmigło Kaspar przestawialne hydraulicznie w locie, zbiorniki paliwa 65 litr., wyposażony w COM/ B.King KY 97A razem z IC Flightcom 1000, transponder B.King KT 76A z kod. wys. ACK A 30, sztuczny horyzont, gyro. przechylomierz z zakrętomierzem, system ratunkowy Junkers, światła pozycyjne i błyskowe Whelen A 450, światła łądowania, hamulce podwójne, hamulec postojowy, itd.

Stan: bardzo dobry.

Cena : 52.000 EUR +VAT

 

SPRZEDANY/SOLD

Condor 132 (Rotax 912) / 1995 r.

Condor 132 z 95r., z Rotaxem 912 dwumiejscowy b. popularny samolot klasy ULL, produkcji f. TL Ultralight Czechy, skrzydło i stery są budowane z elementów aluminiowych i kompozytowych, dżwigary tworzą rury aluminiowe, pokrycie wykonane z tkaniny syntetycznej, kadłub tworzy kratownica z rurek chrommolidbenowych pokryta również tkaniną. Cały płatowiec jest po remoncie dwa lata temu tzn. nowe poszycie na całym płatowcu, nowe szyby, nowe poduszki silnika, nowe śmigło i zabudowany drugi silnik po 600 godzinach.

Na dzien dzisiejszy nalot ogólny płatowca 1400 godzin, silnika 750 godzin a po remoncie 150 godzin, ważny przegląd. Silnik Rotax 912 UL o mocy 80HP podstawowe przyrządy z kompasem, radio Icom, interkom słuchawki, śmigło trzyłopatowe kompozytowe z wingletami, zbiorniki paliwa 2x 20 l, owiewki na wszystkie koła. Rozpiętość 10,6m, powierzchnia skrzydła 13,5m2, masa pustego sam. 265 kg. Prędkości: minimalna 60 km/h., podróżna 110-130 km/h, maks.dozwolona 160km/h., doskonalość 14 przy 100km/h, zużycie paliwa 12 l/godz.lotu przy prędkości 120 km/h. Samolot hangarowany na południu Warszawy w Grójcu ,

Nabywcę nauczę latać, istnieje mozliwość hangarowania tego samolotu u mnie w Grójcu posiadam równiez inne samoloty UL i motolotnie do sprzedania

Cena : 70.000 zł

Kontakt: artursiwy@op.pl motolotnie-ulc@civ.pl, tel 602 26 71 81, www.motolotnie-ultra.civ.pl GG 3303941

 

SPRZEDANY/SOLD

Sky Walker

Sky Walker to dwumiejscowy górnoplat z silnikiem Rotax 582 pchającym. Podwozie bardzo silne, na resorach, bardzo skuteczne hamulce.

Posiada klapy i dużą owiewkę - wykonanie fabryczne. Poszycie wymienione na nowe w 2002 roku. Zarejestrowany na Ukrainie. Właściwości lotne takie same jak motolotnia o powierzchni skrzydła 15m2.

Cena: 36.000zł / 8.400 Euro

 

 

SPRZEDANY/SOLD

Qualt 200 R / 2001

QUALT 200 R z 2001r., model z poszerzoną kabiną o 10cm, silnik Rotax 912 UL o mocy 80HP z śmigłem Woodcomp, trzy łopatowym przestawnym elektrycznie w locie. Nalot płatowca TTSN 180 godz., silnika ET 220 godz. Wyposażenie w przyrządy standardowe, Flydat, radio Icom 20 , interkom, sztuczny hotyzont, transponder, słuchawki. Zarejestrowany w Polsce w kategorii "samolot specjalny" SP-YGT

Cena: 146 000 PLN netto Cena: 96 000 PLN netto

 

 

SPRZEDANY/SOLD

Zodiac 701 STOL 2000 TT Trophy / 2004

Zodiac 701 Stol 2000TT Trophy. Rok prod. 2004. Wykonany w profesjonalnej firmie Air Domi. Silnik BMW R 1100 RS 85 KM, nalot 200 godz, śmigło trzyłopatowe Peszke (nowe), nastawne na ziemi, hamulce tarczowe hydrauliczne, przyrządy podstawowe, radio Icom, dwa zbiorniki po 30 l w skrzydłach i centralny 10l, stroboskopy. Zarejestrowany w ULC - SP-SAAE jako ULL.

Samolot do wglądu w Olsztynie.

Cena: 65.000 zł

Kontakt: Robert Tel. 790 326 547 bostek@poczta.onet.pl

 

 

SPRZEDANY/SOLD

TL 96 STAR / 1998

TL 96 STAR z 1998r., silnik Rotax 912 ULS 100 HP, nalot TTSN 600 godz., śmigło Kremen, mechanycznie przestawialne w locie, radio ICOMIC A200, transponder, Intercom Flightcom 403, Flydat, wariometr, kompas, sztuczny horyzont, elektr. pompa paliwa, komputer paliwowy TL Electronic, miernik ciśnienia paliwa, miernik ciśnienia zasysanego powietrza, ogrzewanie kabiny, aerodynamiczne owiewki kól, kabina zamykana a tapicerowana, 2 zbiorniki paliwa.

Samolot jest po przeglądzie u producenta, wszystkie biuletyny są wykonane, tech. stan dobry.

Cena : 1.130 000 CZK, cca 150.000 zł.

 

   

SPRZEDANY/SOLD

Falcon 2000 KIT (kompletny) / 2005

Jest to zniwelowany płatowiec, z uchwytami systemu sterowania, cześcią sytemów sterowania, główne podwozie wmontowane (bez felg, opon, hamulców), zabudowane łoże silnika Rotax 912 UL, owiewki silnika, rama, szkło, oslony kabiny, zabudowano czujniki ciśnienia statycznego i calkowitego z przewodami. Płatowiec jest po pierwszym szpachlowaniu i malowaniu

Cena: 500.000 CZK / 17.000 EUR / Ex CZ

 

 

SPRZEDANY/SOLD

Allegro 2000 (Rotax 912 UL 80 HP) 04/2007

Nowy samolot z 04/ 2007. Silnik Rotax 912 UL o mocy 80 HP, śmigło Woodcomp nastawne na ziemi. Wyposażenie: Radio XCOM 760 z intercomem, światła pozycyjne i stroboskopowe w skrzydłach, ogrzewanie i zamek kabiny, w drzwiach 2 wywietrzniki, aerodynamiczne owiewki kół.

Cena:1.188.000,- Kč + VAT (ok. 160.000 PLN)

 

 

SPRZEDANY/SOLD

ZENAIR STOL CH 701 / 2006

Samolot budowany był pod nadzorem Urzędu Lotnictwa Cywilnego, budowę i próby zakończono w maju 2006 r. pozytywnie i samolot zostal zarejestrowany jako Ultralekki w ULC Warszawa.

OPIS SAMOLOTU: nowy silnik Rotax 582, śmigło 3-łopatowe drewniane nastawne na ziemi, hamulce hydrauliczne, tarczowe, goleń główna produkcji włoskiej firmy, wyposażenie kabiny standardowe, przyrządy nawigacyjne silnikowe + radiostacja ICOM 200, 2 zbiorniki paliwa w skrzydłach po ca. 30 litrów każdy,

Cena: 65 000 złotych brutto.

Samolot hangaruje na lotnisku Aeroklubu Ostrowskiego w Michałkowie, woj. wielkopolskie.

KONTAKT: Józef Nowak, tel.: 0-608 664 748 tel./fax: (0-62) 75 33 009 wieczorem

 

SPRZEDANY/SOLD

KO-8 FOR YOU / 1999

Samolot KO-8 FOR YOU, z 1999r, klasa Specjalny, świadectwo tech. ważne do 29.10.2006 r., TTSN nalot na płatowcu 380 godz.

Mozliwosc kupienia samolotu kompletnego lub samego płatowca.

Dane: rozpietość 10,3m, długość 6,0m, wysokość 1,8m, powierzchnia skrzydła 12,36m2, pusty-369,5kg, Max w locie-587,3kg, ładunek-217,8kg, w tym paliwo 56kg, max predkość lotu poziomego 170km/h, predkość lotu do wznoszenia 125km/h, predkość przeciagniecia 72km/h, predkość wznoszenia 3,5m/s, dlugość startu na bramke 350m, kadlub samolotu zbudowany jest z laminatów szklano-epoksydowych, zbiornik paliwa 80 litrów, silnk Rotax 912 UL/80 HP, zabudowany w 2002r., ET 130 godz., pozostało jeszcze 1370 godzin resursu. Śmigło przestawne w locie1-2,27 firmy KREMEN SR2000XA, o srednicy 1700mm., wariometr, predkosciomierz, wysokosciomierz, zakretomierz, busola elektryczna,przyrzady kontroli pracy silnika oraz radio lotnicze ICOM-A-200, GPS MAP 96.

Cena samolotu 85.000 PLN / brutto Cena samolotu kompletnego - 76.000 PLN brutto Cena platowca (bez silnika i radia) - 19.000 PLN brutto

 

SPRZEDANY/SOLD

TL 2000 STING / styczeń 2006

TL 2000 STING z 2006/01r., nalot TTSN 170 h., silnik ROTAX 912 ULS, o mocy 100 HP, trzyłopatowe elektr. przestawne śmigło Woodcomp SR 2000, Pełna dokumentacja, bezwypadkowy, hangarowany, rejestrowany w Czechach.

Wyposażenie: System ratowniczy Magnum 450, komputer pokładowy TL, transponder Garmin GTX 327+ enkoder A-30, żyrobusola, sztuczny horyzont, radio ICOM IC A 200 itd., samolot bazuje w Kamieniu Śląskim pod Opolem.

Cena : 53.000 EUR + VAT

Kontakt: Iwona Kucharska i.kucharska@hartphp.com.pl Tel. +48 603 880 004

 

SPRZEDANY/SOLD

CONDOR 232 / 1997

Condor 232  z 97r.,  dwumiejscowy  b. popularny  samolot  klasy ULL, produkcji f. TL Ultralight  Czechy,  skrzydło i stery są budowane z elementów aluminiowych, dżwigary tworzą rury  aluminiowe, pokrycie  wykonane tkaniną syntetyczną,  kadłub tworzy  kratownica z rurek chrommolidbenowych, kryta tkaniną syntetyczną.

Silnik Rotax 912 UL o mocy 80HP przepracowal  350 godz. ,nalot  płatowca 350 godz. (03/2006), podstawowe przyrządy z kompasem, radio Bendix King z  Intecomem,  śmigło trzyłopatowe Woodcomp SR 200, zbiorniki  paliwa  2x 20 l. Rozpiętość  10,6m,  powierzchnia skrzydła 13,5m2, masa pustego sam.  265 kg. Prędkości: minimalna 60 km/g., podróżna 110-130 km/godz, maks.dozwolona  180km/g., doskonalość  14 przy 100km/g, zużycie paliwa  12 l/godz.lotu przy  prędkości  120 km/g.

Samolot  bezwypadkowy, hangarowany, nieużywany w szkole  latania w b.dobrym stanie.

Cena :  670.000 CZK  // 24.000 Eur/Ex Czechy Cena :  620.000 CZK  // 22.150 Eur/Ex Czechy

 

 

SPRZEDANY/SOLD

JODEL D-112 / 1957

JODEL D-112, zostal zbudowany przez firmę Wassmer w Niemczech w roku 1957 i został całkowicie wyremontowany w Certyfikowanym Zakładzie Lotniczym. Otrzymał prawie wszędzie nowe klejenie na współczesnych żywicach i teraz jego resurs jest bez ograniczeń . Rejestrowany w CZ w kategorii ULL. Silnik nowy Rotax 912 UL 80 HP ET 10 godz., śmigło Peszke, radio Filser ATR 600, podstawowe przyrządy lotnicze a wskażniki pracy silnika, kabina ogrzewana a wentylowana.

Minimalana prędkość na gazie poniżej 40 km/h, bez gazu w dwie osoby przeciąga się ok 45 km/h . Przy obrotach połowy mocy leci ok 160 km/h, na pełnej mocy ok 200 km/h. Masa pustego samolotu 290 kg.

Cena: 34.600 Eur.

 

 

SPRZEDANY/SOLD

TULAK / 2004

Tulák z 2004r., nalot na płatowcu TT 350godz., silnik Rotax 912UL 80 HP, ET 100 godz., śmigło Peszke, kola Cleveland, kabina ogrzewana a wentylowana.

Wyposażenie: wysokościomierz, prędkościomierz, wariometr, kulka, kompas, radio nowe Filser z Intercomem, stand. przyrzady silnika.

Cena: 30.500 Eur z dostawą do klienta.

 

 

SPRZEDANY/SOLD

Maja (Rotax 582) / 1999

Rok produkcji 1999, nalot ogólny 320 godzin, nalot na silniku 160 godzin, silnik Rotax 582 ze śmigłem aeroplastycznym, rozrusznik elektryczny, klapy 4 położenia : -5 , 0 , +15 , +30 stopni, radio LUN produkcja czeska takie jak u Zlina, 2 x słuchawki, wysokościomierz, wariometr, prędkościomierz, obrotomierz, woltomierz, termopara kolektora wydechu, czujnik temperatury chłodziwa, dodatkowa elektryczna, pompa paliwa, przechyłomierz.

Prędkość ekonomiczna 100 km/h, prędkość maksymalna 150 km/h, prędkość dopuszczalna 160 km/h, prędkość na klapach 55 km/h, spalanie: 10 litrów PB 95 przy 100 km/h, start 70 metrów - dobieg 70 metrów w jedną osobę.

Przegląd i ubezpieczenie ważne do końca kwietnia 2007 roku, stan doskonały

Cena: 58.000 PLN

 

 

SPRZEDANY/SOLD

STING / 2001 r.

silnik Rotax 912 ULS, nalot 470 g.śmiglo Kremen elektr. przestawialne w locie, samolot po przegladzie u producenta, wyposazenie pelne, jeden wlasciciel, hangarowany, bezwypadkowy.

Cena: 1.230.000 CZK / 159.900 PLN

 

SPRZEDANY/SOLD

AZTEK ST4 / 2004r.

AZTEK ST4 z 10/2003r., nalot płatowca 500 g., z nowym silnikiem Rotax 582UL DCDI, red. E, elektryczny rozruśnik, o mocy 64 HP, wyposażonym w radio ICOM A22, Intercom Flaicom MC 403, podstawowe przyrządy, kompas, kułka, komputer zużycia paliwa TL, termometr wody, gazów wydechu, elektr. pompa paliwa, wskażnik ciśnienia paliwa, wskażnik ładowania, licznik motogodzin, stoper, światła pozycyjne a błyskowe, reflektor do łądowania, ogrzewanie kabiny, pokrowce na skrzydła a kabinę.

Długość rozbiegu do 100m, wznosienie 4 - 5 m/s (solo), prędkość przelotowa 85 - 100 km/g., zużycie paliwa 14 - 16 l/godz. lotu.

Masa pustego samolotu 253 kg, przegłąd tech. do 10/2007r. Możliwość latania bez drzwi.

Cena : 11.300 Eur/ Ex CZ

 

SPRZEDANY/SOLD

Banjo MH / 2004

Oferta Banjo MH, rok prod. 2/2004, silnik Hirth F33B o mocy 28 HP, elektrycznie chowany, nalot całkowity 80 g., na sil. 06g., standardowe wyposażenie, dodatkowo pomocnicze podwozie pod kadłub i ogon, podpórki skrzydel (pomocne przy hangarowaniu), stan b.dobry.

Cena 13.420 Eur/Ex CZ

Istnieje możliwość kupna przyczepy transportowej do BANJO na podwoziu KNOTT, rama cynkowana, obudowa blacha aluminiowa, cena przyczepy - 3.800 Eur.

 

 

SPRZEDANY/SOLD

Banjo MH / 2003

Oferta Banjo MH, rok prod. 2/2003, silnik Hirth F33B o mocy 28 HP, elektrycznie chowany, nalot całkowity 120 g., na sil 26g., z systemem rat. Junkers ( 1.800 Eur) a radiem Delcom 960 , które jest wbudowane w tablicę przyrzadow, dodatkowo pomocnicze podwozie pod kadłub i ogon, podpórki skrzydel (pomocne przy hangarowaniu), stan b.dobry.

Cena 14.360 Eu/Ex CZ

Istnieje możliwość kupna przyczepy transportowej do BANJO na podwoziu KNOTT, rama cynkowana, obudowa blacha Al, cena 3.800 Eur.

 

 

SPRZEDANY/SOLD

Samolot ZODIAC 601HD / 2003

Budowany pod nadzorem ULC. Zarejestrowany, pełna dokumentacja. Ubezpieczony, aktualny przegląd KCSP. Produkcja 2003, lata od 2004, nalot 230h. Bardzo łatwy w pilotażu, poprawnie latający. Stan idealny.

Bogato wyposażony; prędkościomierz LUN-1107, wysokościomierz, wariometr, sztuczny horyzont AGK 47B z lekkim elektronicznym napędem (od Kalety), obrotomierz czeski, przyrządy kontroli pracy s-ka, radio ICOM A-200, transponder KING-76, GPS GARMIN-90 (dane cały Świat).

Podwójne sterowanie (dwa drążki). Instalacja elektryczna i paliwowa wykonana przez mechaników fabrycznych z Mielca. Zbiorniki paliwa 2 X 45 litr integralne w skrzydłach. Trymer mechaniczny. Koła i hamulce hydr oryginalne ZENAIR. Silnik SUBARU EA-81 (lekki) 100 KM, z dwoma gaźnikami Mikuni. Zużycie paliwa 9,73 l/h przy Vp=150km/h.

Śmigło 3-łopatowe nastawne na ziemi (prod. ukraińskiej) włókno. Osiągi: Vmin - 70km/h, Vp - 150km/h, Vmax - 220km/h. Hmax - 3850m. Zasięg 1200 km (z rezerwą). Rozbieg 110 m, dobieg 180 m. Waga 303 kg (potwierdzona KCSP) można odchudzić do 294 kg.

Cena: 85 000 PLN (do lekkich negocjacji)

 

SPRZEDANY/SOLD

TULAK / 1996

Tulák z 1996r., nalot na płatowcu 1050 godz., dwa przegłądy u producenta /f. Podešva/ ostatni przegłąd 06/ 2002- nowe pokrycie kadłuba, silnik Rotax 912UL, ET 800 godz.

Wyposażenie: wysokościomierz, prędkościomierz, wariometr, kulka, kompas, radio Icom A200 z Intercomem, słuchawki, zegar, stand. przyrzady silnika, hak holowniczy.

Cena : 495.000 CZK // 16.500 Eur/ Ex CZ Cena po obniżce : 465.000 CZK // 15.500 Eur/ Ex CZ

SUPER CENA: 390.000 CZK // 13.000 Eur Ex CZ

 

 

SPRZEDANY/SOLD

Cora Allegro / 10.1997

ULL  CORA ALLEGRO z 10/1997r., zakupiony w f. Fantasy Air, pierwszy właściciel, nalot 890g., silnik ROTAX  582  nowy 2003 nalot ET  170 h., w 2005r samoot odbył przegłąd i dekarbonizacja w serwisie Rotax , przeglad tech. samolotu ważny do 8/2007.

Wyposazenie: radio Icom 2 zabudowane,  Intercom, 2x sluchawki, paliwomierz, motogodziny, woltomierz, stoper, ogrzewanie,  swiatlo do ladowania, stroboskop, ogrzewanie. Skrzydła metalowe, kadłub laminatowy, zbiornik paliwa  55 l.

Zużycie paliwa  10-11 l/godz., prędkość przelotowa  110km/h.,  maksymalna  165 km/h., pas potrzebny do startu  ok. 300m.

Stan b.dobry, hangarowany, bezwypadkowy.

Cena: 14.300 Eur/ Ex CZ.

 

 

SPRZEDANY/SOLD

Condor 232 / 1996

Condor 232 z 1996r., dwumiejscowy b. popularny samolot klasy ULL, produkcji f. TL Ultralight Czechy, skrzydło i stery są budowane z elementów aluminiowych, dżwigary tworzą rury aluminiowe, pokrycie wykonane tkaniną syntetyczną, kadłub tworzy kratownica z rurek chromomolidbenowych, kryta tkaniną syntetyczną.

Silnik Subaru po remoncie kapitalnym o mocy 80HP przepracowal 60 godz. Nalot płatowca 700 godz.(10/2005), podstawowe przyrządy z kompasem, radio Delcom z Intecomem, śmigło dwułopatowe drewniane, zbiorniki paliwa 2x 20 l. Rozpiętość 10,6m, powierzchnia skrzydła 13,5m2, masa pustego sam. 265 kg.

Prędkości: minimalna 60 km/h., podróżna 110-130 km/godz, maks. dozwolona 180km/h., doskonalość 14 przy 100km/h, zużycie paliwa 12 l/godz.lotu przy prędkości 120 km/h.

Samolot bewypadkowy, hangarowany, w b.dobrym stanie.

Cena: 10.000 Eur// 295.000 CZK // 39.500zł.//Ex Czechy

 

 

SPRZEDANY/SOLD

ULL ALLEGRO 2020 z 10/1999r.

zakupiony w firmie Fantasy Air, nalot TTSN 310 godz., silnik ROTAX 582 DCDI o mocy 65 HP nalot ET 310 godz., (kontrola silnika w serwisie Rotax przy 300 godz.), śmigło trzyłopatowe f. Sport-Prop, przeglad tech. samolotu ważny do 11/2007, podstawowe wyposazenie w przyrzady lotnicze i silnikowe, radio Icom A3 zabudowane, Intercom Flighcom, GPS Garmin 90, elektryczne wysuwanie klap, paliwomierz, motogodziny, woltomierz, ogrzewanie kabiny, swiatła pozycyjne a do łądowania, stroboskop. Skrzydła są metalowe kadłub laminatowy, zbiornik paliwa 50 l., hamulce hydrauliczne, hamulec parkowania, aerodynamiczne owiewki kól.

Masa pustego samolotu 269 kg, wspólczynik obciążenia +4 / -2 g. Zużycie paliwa 11 l/godz., przy prędkości przelotowej 125 km/g. tzn. przy 75% mocy, maksymalna 180 km/godz., nieprzekraczalna 220 km/godz., wznosienie 4m/s, zasięg 450 km. Pas potrzebny do startu prze 15m przeszkodę 400m.

Stan bardzo dobry, pierwszy właściciel, hangarowany, bezwypadkowy.

Cena: 600.000 CXZK / 20.000 Eur/ Ex CZ.

 

SPRZEDANY/SOLD

EV-97 Eurostar / 1999

EV 97 Eurostar, rok prod. 1999, nalot 235g., silnik Rotax 912 ULS, 100 KM po 200 godz. przegłądzie, ogrzewanie kabiny, śmigło Constant Speed Propeler, przestawialne hydraulicznie w locie, zbiorniki paliwa 2 x 50 l.

Wyposażenie: radio ICOM razem z IC Flightcom, transponder B.King KT 76A z kod. wys. ACK AT 3000, GPS Garmin 295, sztuczny horyzont, światła do łądowania i błyskowe, woltomierz, amperomierz, system szybkiego składania skrzydel, TL komputer zużycia paliwa, elektr. trim, wskażnik podciśnienia ssania.

Stan b.dobry, hangarowany, bezwypadkowy, I właściciel.

Cena : 1.100 000 CZK / 37.930 EUR / Ex CZ.

 

 

SPRZEDANY/SOLD

 

Wyciągarka szybowcowa Herkules H4T

Nowa wyciągarka typu Herkules H4T jest unowocześnioną wersją wyciągarki H4 o zwiększonej mocy ( na 239 HP) i zwiększonej prędkości zwijania liny za zmianą przełożeń w przekładni głównej ( 1:1 ), bębny do lin są stalowe, długość liny do 1500m.

 

SPRZEDANY/SOLD

Fox 912 (1995)

Fox 912 z 95r.,produkcji f. Aerotechnik CZ, silnik Rotax 912 UL o mocy 80HP, nalot 350 godz. (03/2003) , podstawowe przyrządy z kompasem, Flydat, radio Dattel FSG 60M,śmigło drewniane dwułopatowe Kremen SR30A o śred.180cm. Prędkości: minimalna 62km/h., podróżna 120-175 km/godz, maks.dozwolona 185km/h., wznosienie 6,5m/s, zużycie paliwa 8,5 - 14 l/godz.lotu. Samolot od pierwszego właściciela, bezwypadkowy, w b. dobrym stanie.

Cena: 595.000 CZK/19.900EUR/Ex Czechy

 

SPRZEDANY/SOLD

TL 32 Tajfun "PRAKTIK" / 1992

ULL TL 32 Tajfun "Praktik" z 1992r., nr prod. 92A008, nalot 650 godz., silnik Rotax 462 1V z el. rozrusznikiem., 100 godz., po remoncie w serwisie Rotaxa, nowe pokrycie skrzydel i sterów nalot 50 godz., 3 łopatowe śmigło przestawne na ziemii, podstawowe przyrządy, zakrętomierz, elektr. pompa paliwa, hangarowany, stan dobry.

Cena : 23.380zł/Ex CZ

 

SPRZEDANY/SOLD

TL 32 Typhoon

TL 32 Typhoon silnik Rotax 462 chłodzony wodą, śmigło czterołopatowe po 300 godz. przegląd u producenta, Nowe pokrycie płatowca, stan bardzo dobry.

CENA: 180.000 CZK/Ex Czechy

 

Cora

SPRZEDANY/SOLD

Cora

Silniki Rotax, Subaru, Verner.,dwumiejscowy, prędkość przelotowa 80-140 km/h, prędkość wznoszenia 2,5 -3,7 m/sek. waga okolo 278 kg, zużycie paliwa ok. 7-10 l/h

CENA: 460.000 CZK/Ex Czechy

 
Tulak

SPRZEDANY/SOLD

Tulak

Silniki Rotax, Subaru, Verner. dwumiejscowy, prędkość wznoszenia 3m/sek., prędkość przelotowa 110 km/h, zużycie paliwa ok. 8-10 l/h

CENA: 460.000 CZK/Ex Czechy

 

SPRZEDANY/SOLD

Motoszybowiec ULL TST-6 Alpin Duo (1999)

Motoszybowiec ULL Alpin Duo z 07/1999r., pierwszy właściciel, nalot 94 godz., silnik Stradal STRX 1200 z elektr. rozruśnikiem, śmigło drewniane Kremen. Konstrukcja całodrewniana, samonośna o rozpiętości 14,60m, dług. 7,10m, masie 288kg. Powierzchnia skrzydeł i sterów jest kryta sklejką, malowanie farbą akrylową. Wyposażenie: podwójne stery, podstawowe przyrządy lotnicze, radio ICOM A3E. Doskonalość 1:22, prędkość ekonomiczna 110-120 km/h przy zużyciu 8-9 l paliwa, prędkość maks. 150km/g., nieprzekraczalna 180km/g., zbiorniki paliwa 2x23l.

Cena: 13.000 EUR/Ex Czechy

 

SPRZEDANY/SOLD

TST-5 VARIANT

prod. fabryczna, nalot. 190 godz., silnik Rotax 582 o 65 HP, podstawowe przyrządy, radio ICOM, słuchawki, intercom, GPS Garmin 95 XL, prędkość przełotowa 150 km/godz., ekonomiczna 120 km/godz., wznosienie 3,5m/s, zbior. paliwa 36l, start przez przeszkodę 15 m 250 m.

Cena: 397.000 CZK

 

 

SPRZEDANY/SOLD

Zenair Zodiac CH 601 UL / 2002

Zenair Zodiac CH 601 UL, z sil. Skoda 1,4 MPI, nowy, rejestrowany 04/2002 r. prędkość nieprzekraczalna 180km/godz., maksymalna prędkość lotu poziomego 145 km/godz., wznoszenie 3m/s, długość startu przez 15m przeszkodę 280m.

CENA: 680.000 CZK/ Ex Czechy

 

 

SPRZEDANY/SOLD

Condor 232 /1999

Condor 232 z 99r., dwumiejscowy b. popularny samolot klasy ULL, produkcji "TL Ultralight" Czechy, skrzydło i stery są budowane z elementów aluminiowych, dżwigary tworzą rury aluminiowe, pokrycie wykonane tkaniną syntetyczną, kadłub tworzy kratownica z rurek chromomolidbenowych, kryta tkaniną syntetyczną.

Silnik Rotax 912 UL o mocy 80 HP przepracował 190 godz. po kapitalnym remoncie w f. Teveso-Rotax, resurs do następnego remontu 1010 godz., nalot płatowca 360 godz. (02/2005), podstawowe przyrządy z kompasem, radio ICOM 200 z Intercomem, komputer paliwowy TL, śmigło trzyłopatowe Fitio śred.160cm, system ratunkowy Galaxy, zbiorniki paliwa 2x 20 l., 2 x słuchawki.

Rozpiętość 10,6m, powierzchnia skrzydła 13,5m2, masa pustego sam. 265 kg. Prędkości: minimalna 60 km/h., podróżna 110-130 km/h, maks.dozwolona 180km/h., doskonalość 14 przy 100km/h, zużycie paliwa 12 l/h. lotu przy prędkości 120 km/h.

Samolot bezwypadkowy, hangarowany, nieużywany w szkole latania, stan ogólny bardzo dobry.

Cena : 21.400 Eur/Ex Czechy

 

SPRZEDANY/SOLD

TL 96 STAR / 2000

TL 96 STAR z 2000r., silnik Rotax 912 ULS 100 HP, nalot TTSN 350 godz., śmigło Kremen, trzyłopatowe, elektrycznie przestawialne w locie, radio ICOMIC A200, Intercom Flightcom 403, słuchawki 2 szt. Flightcom, system ratow, Galaxy, Flydat, wariometr, kompas, elektr. sztuczny horyzont,elektr. pompa paliwa, komputer paliwowy TL Electronic, miernik ciśnienia paliwa, miernik ciśnienia zasysanego powietrza, ogrzewanie kabiny, aerodynamiczne owiewki kól, światło błyskowe a 2x pozycyjne Whelen, kabina zamykana a tapicerowana, osłona kabiny przyciemniona.Samolot jest po przegłądzie u producenta, wszystkie biuletyny sąwykonane, tech. stan idealny.

Cena : 1.130 000 CZK, cca 150.000 zł.

 

 

Fotografia producenta

SPRZEDANY/SOLD

EV 97 Eurostar / 1998

Charakterystyka: EV 97 Eurostar, rok prod. 98/model 99,silnik Rotax 912 S o 100KM, nalot 85 godz., kolor srebrno - czerwono - czarny metalik, ogrzewanie kabiny, tapicerka kabiny skórzanna. Śmigło SR 2000 przestawialne elektr. w locie, zbiorniki paliwa 2x50 l, Garmin GNC 430 Radio/GPS/ILS/VOR, transponder Garmin GTX 320 z koderem wysokości ACK A30, światła pozycyjne i błyskowe Whelen A450, hamulce i przy prawym siedzeniu, stan b. dobry.

Cena: 1.660 000 CZK / 182 600 PLN/ EX Czechy

 

SPRZEDANY/SOLD

EV 97 Eurostar / 1998

EV 97 Eurostar rok prod. 1998/mod.99, nalot 600g., silnik Rotax 912 UL, 80 KM , ogrzewanie kabiny, śmigło Sport Prop przestawialne mech. w locie, zbiorniki paliwa 2 x 50 litr., wyposażony w COM/GPS Garmin 250 XL razem z IC Flightcom 403, transponder Garmin GTX 320 z kod. wys. ACK A 30, światła pozycyjne i błyskowe Whelen A 450, hamulce podwójne, stan b.dobry.

CENA: 1.499.000 CZK/ Ex Czechy

 

SPRZEDANY/SOLD

TL-96 STAR

TL-96 Star z sil. Rotax 912/80 HP, rok prod. 9/2001, nalot 160 godzin,śmigło Woodcom trzyłopatowe przestawialne na ziemi, radio Mikroair z intercomem, zakrętomierz, komputer zużycia paliwa TL 2512, elektroniczny pomiar ciśnienia paliwa i temperatury silnika TL 2612, światła pozycyjne i reflektor do łądowania, hamulce hydrauliczne.

Cena: 1 267 000,-CZK / 177 000 PLN/Ex Czechy

 

SPRZEDANY/SOLD

NOWOŚĆ - GEMINI 2003

Nalot całkowity 96 godz., stan jak nowy. Wyposażenie samolotu patrząc od lewej strony na deskę rozdzielczą.

1. Panel awioniki a. wysokościomierz 10 000 m BW Avio b. prędkościomierz 300km/h BW Avio c. wariometr 6m/sek. BW Avio d. obrotomierz BW Avio e. sztuczny horyzont z chyłomierzem LUN 1202

2. Panel środkowy a. radiostacja IC-A200 b. busola magnetyczna NON-TSOd c. chronometr lotniczy ASTROTECH QUARTZ LC-2 d. wskaźnik temp. spalin ROTAX e. wskaźnik ciśnienia paliwa w instalacji paliwowej ROTAX f. wskaźnik ciśnienia oleju VDO g. komputer paliwowy ELBA h. wskaźnik położenia trimu i. wskaźnik wychylenia klap j. wskaźnik uruchomienia dodatkowej /awaryjnej/ pompy paliwowej k. przełącznik włą/wył. zapłonu " SPARK I i II" l. przełącznik włą/wy. dodatkowej pompy paliwowej " PUMP" z kontrolką stanu położenia

3. Panel silnika a. wskaźnik temp. głowicy VDO b. wskaźnik temp. oleju VDO c. wskaźnik ilości paliwa w zbiorniku VDO d. wskaźnik stanu naładowania akumulatora VDO e. wskaźnik ładowania akumulatora VDO f. przełącznik włą/wył. "AVIONIC" / g. przełącznik włą/wył. "ENGINE" / h. przełącznik włą/wył. "STROB" /lampy stroboskopowe// i. przełącznik włą/wył "LGHTS" /światła pozycyjne i podświetlenie wskaźników/ j. przełącznik włą/wył "MOTOR FL" /silnik serwomechanizmu napędu klap/ k. przełącznik włą/wy "HORIZON" /sztuczny horyzont/

4. Opis wyposażenia a. cięgło wysuwania ssania z kontrolką stanu położenia b. cięgło włączające nawiew ciepłego powietrza do gaźników z kontrolką stanu położenia c. cięgło włączające nawiew zimnego powietrza do kabiny d. cięgło włączające nawiew ciepłego powietrza do kabiny e. obrotowy zawór zamykający-otwierający dopływ paliwa do silnika f. obrotowy zawór hamulca postojowego g. intercom z voxem h. akumulator bezobsługowy MOTO POWER CBTX20L-BS 18Ah rozruch 270 A i. przetwornica stroboskopowa WHELEN model NO.A413A.HDA-DF-14 j. nakładki na drążki sterowe RAC Stick Grips model G5 k. korek wlewu paliwa z zamkiem l. drzwi do kabiny zamykane na zamek m. szyby z kolorowego poliwęglanu n. tapicerka siedzeń skórzana /dwukolorowa/ o. podłokietniki na drzwiach, na tunelu środkowym, zagłówki oraz wewnętrzne kieszenie na mapy /wszystko skóra/ p. za siedzeniem pilota schowek na średnią torbę podróżną q. hamulce hydrauliczne na koła podwozia głównego r. samolot posiada elektryczny siłownik (włoskiej firmy Servomech) wysuwania klap. Wysuwanie odbywa się w sposób liniowy za pomocą przycisków na drążku sterowym. s. samolot posiada zdublowany system sterowania trymem ,klapami oraz przyciskiem radiostacji. t. samolot posiada na stateczniku pionowym oraz na skrzydłach lampy stroboskopowe u. samolot na skrzydłach posiada lampy pozycyjne / wbudowane/ w dwóch kolorach ,czerwonym i niebieskim v. zbiornik paliwa 68 litrów w. gaśnica halonowa 1.kg

Cena: 36 500 EUR z nowym silnikiem Rotax 912 UL lub lub 27 500 Euro bez silnika (faktura VAT)

 

SPRZEDANY/SOLD

P 220 Koala ULR / 1997

Oferta samolotu P 220 Koala ULR ze Slowacji, rok prod. 11 / 1997, wyposażona w certyfikowany silnik Rotax 912 i śmigło. Eksploatowany na Slowacji pod nadzorem Slowackiego ULC. Koala posiada certyfikat w Polsce w klasie Experimental/Specjalny. Samolot w dobrym stanie, nalot 550 godz.

Opis tech. miejsc: 2, rozpiętosć.: 7,86 m, długość: 6,11 m, wysokość.: 2,12 m, maks. masa startowa: 450 kg, prędkość ekonom.: 180 km/h, predkość maks.: 215 km/h, silnik: Rotax 912 A2 certyfikowany o mocy: 58 kW, śmiglo: 2-łopatowe drewniane o średnicy 1,625 m, zbiornik: 65 litr. (BA95 natural)

Wyposażenie: kompas, prędkościomierz, wysokościomierz (feet) wariometr, przechyłomierz, sztuczny horyzont, stoper, radio VHF, Bendix King z transponderem C, nadajnik ratunkowy ELT, obrotomierz, paliwomierz, termometr głowic cylindrów, termometr oleju, ciśnienie oleju, termometr gazów wydechowych.

Dodatkowe wyposażenie: 2 x wtyczka 12V, ogrzewanie kabíny, zabudowa dla GPS, zamek kabíny, sluchawki Peltor, automat. Interkom

Cena: 30.000,- EUR// EX Slowacja

 

SPRZEDANY/SOLD

NOWOŚĆ - Lambada UFM 13 / 1998

Używana Lambada UFM 13, z 98r., nalot płatowca 596g., silnik Rotax 912 UL 80 HP ET 450g., śmigło VARIA - Woodcomp, dwułopatowe, przestawialne w czasie lotu, system ratowniczy USH 520, radio, Intercom, zbiornik pal. 130 litrów, prędkość przelotowa 150 km/h., maks. 200km/h, doskonalość 26 (30), opadanie 1,1m/s, nastawki przedłużające skrzydło na rozp. 15m, stan b. dobry - silnik, płatowiec, śmigło, syst. ratowniczy po przeglądach 09/2004r.

Cena 1.100 000 CZK// 35.500 Eur/Ex Cz.

 

 

 

SPRZEDANY/SOLD

NOWOŚĆ ULL ST-4 AZTEK / 2003

Oferta nowego, dwumiejscowego samolotu ULL AZTEK, produkcji Zakładów Lotniczych LETOV. Rozpiętość 9,9m, dlugosc 5,96m, wys. 2,5m, powierzchnia skrzydła 13,6m2, szerokość kabiny 1,03m, masa pustego samolotu 250 kg bez systemu rat.

Prędkości: minimalna 60km/h, ekonomiczna 100km/h, nieprzekraczalna 145 km/h. Wznoszenie 4m/s przy 100 km/h., przeciążenia -2,6 i +4 g. Zbiornik paliwa 50 l, zasięg 410 km. Długość startu 140m.

Wyposażenie samolotu: wariometr w stopach, prędkościomierz w km/h., wysokościomierz w stopach ze wskaznikiem QNH, kompas, wskaźnik ciśnienia paliwa i temp. wody, sterowanie podwójne i dwie dzwignie gazu. Malowanie: skrzydła czerwono-żółte i czerwone stery.

na zdjeciach: Aztek jest zdjeciem ogólnym, kabina jest z oferowanego samolotu.

Cena: kompletny płatowiec z wyposażeniem 465.000 CZK// 15.000 Eur/ Ex Czechy

Oblatany z nowym silnikiem Rotax 582, trzyłopatowym śmigłem Sportprop o śred. 1,7m w terminie 3 tygodni 653.000 CZK// 21.100 Eur/ Ex Czechy

 

SPRZEDANY/SOLD

NOWOŚĆ - ZENAIR CH 701 UL GOTOWY DO LOTU

  • Silnik Rotax 912 ULS 100 HP, nowa maska 2004r.
  • 2-kolorowe lub proste 3-kolorowe lakierowanie samolotu z dobraną tapicerką wewnętrzną
  • owiewki zastrzałów
  • 12 voltowe gniazda zasilające x 2
  • duże NACA wloty powietrza x 2 oraz w drzwiach okienne otwory wentylacyjne
  • ogrzewanie kabiny
  • śmigło 3-łopatowe nastawne na ziemi with spinner i pokrowcami
  • elektryczny trymer steru wysokości z elektronicznym wskaźnikiem położenia
  • 4-punktowe pasy bezpieczeństwa
  • wypukłe drzwi
  • zabezpieczenie antykorozyjne
  • standartowe instrumenty: prędkościomierz, wysokościomierz, wariometr metry na sekundę, elektryczny zakrętomierz z chyłomierzem BZW-4B, busola magnetyczna, ciśnienie oleju, temperatura oleju, temperatura cieczy chłodzącej, voltomierz/amperomierz, obrotomierz, licznik motogodzin
  • zaokrąglona szyba czołowa
  • 45 l -we zbiorniki paliwa w skrzydłach wraz z odpowietrzeniem i wskaźnikami ilości paliwa
  • dodatkowa pompa paliwa
  • elektryczne klapy wraz ze wskaźnikiem ich położenia
  • intercom
  • King KY97A Radio wraz z anteną
  • zamykane drzwi na kluczyk
  • podwozie stałe, trójkołowe tzw. "all terrain gear" ze sterowanym kołem przednim i hydraulicznymi hamulcami tarczowymi
  • światła nawigacyjne-skrzydła, światło stroboskopowe oraz światła lądowania
  • hamulec parkingowy

CENY 1.076.000 CZK/Ex CZ

Płatowiec z hamulcem parkingowym a wzmocnieniami do montażu systemu spadochronowego 450.000 CZK.

 

SPRZEDANY/SOLD

NOWOŚĆ - Allegro 2000 / 2000

Allegro 2000, płatowiec rok prod. 1/2000 nalot 1100g.,silnik Rotax 912 UL 80 HP z 1999 r., nalot 1300g. po biuletynu i przedłużeniu resursu aut. servisem TEVESO/Rotax do 1500g., świadectwo tech. ważne do 1/2005r., trzyłopatowe na ziemi przestawialne kompoz. śmigło, masa 300 kg.

Wyposażenie: - radiostacja Icom A 200+ profi antena - transponder Garmin 320+ dekoder wysokości - komputer paliwowy TL - G metr TL - elektr.pompa paliwa - voltmetr, licznik motogodzin - Flydat ROTAX - wysokościomierz Ft - prędkościomierz Km/h - wariometr m/s, kompas - termometr zewnętrznej i wewnętrznej temp., zegar - światła pozycyjne i błyskowe, - 3x reflektor - hydrauliczne hamulce, - ogrzewanie, wtyczka 12 V, - klapy przestawialne elektrycznie.

Małowanie jak na zdjęciu, żółte skrzydlo, stery, niebesko żółte pasy, tablica przyrządów żółta. Stan bardzo dobry.

Cena : 700.000,- Kč // 22.580 EUR // 102.000zł // Ex Czechy.

 

SPRZEDANY/SOLD

NOWOŚĆ - AEROPRAKT A20 - 1996

Nalot cca 300 godz. na płatowcu, nowy silnik Simonini Victor 2 o mocy 85 HP, ET 30godz., nowe trzyłopatowe śmigło Ivoprop. Wyposażenie: radio Icom, Intercom, GPS, system ratowniczy GRS 450, podwójne stery, nowe pokrycie płatowca, nowy lakier, stan b. dobry. Samolot można ogłądać na lądowisku Przasnysz. Do latania na nim wystarczą uprawnienia motolotniowe.

Cena: 75.000 zł. Nowa Cena: 59.000zł./ 14.100 EUR

 

SPRZEDANY/SOLD

Straton D8 Moby Dick / 1996

Straton D8 Moby Dick, dwumiejscowy motoszybowiec z 1996r., nalot 450 g., Rotax 503 DCDI nowy w 2003r.,przepracował 25 godz., śmigło nowe trzyłopatowe, w 2000r. przegłąd płatowca, standardowe przyrządy lotnicze, radio Icom A3C, GPS Garmin E map, wózek transportowy. Samolot w Polsce.

Cena: 50 000 PLN

 

SPRZEDANY/SOLD

FOX / 2001

Fox z 2001 r., skrzydło i stery z elementów aluminiowych, dźwigary z rur aluminiowych, pokrycie z tkaniny syntetycznej. Kadłub - kratownica z rurek chromomolidbenowych kryta tkaniną syntetyczną.

Silnik Subaru o mocy 80HP, reduktor 1:2, nalot 200 godz. (03/2004) ,podstawowe przyrządy z kompasem, zegar, bez radia, zbiornik paliwa 55 l. Rozpiętość 9,3m, dług. 6,0m, szer. kabiny 1,1m, powierzchnia skrzydła 11,5m 2, masa pustego sam. 295 kg. Prędkości: minimalna 62 km/h., podróżna 120 km/h, maks. dozwolona 185km/h., wznoszenie 3,5m/s, zużycie paliwa 10,5 - 14 l/godz.lotu.

Samolot od pierwszego właściciela, bezwypadkowy, w bardzo dobrym stanie.

Cena : 465.000 CZK// 14.500 EUR / Ex Czechy

 

SPRZEDANY/SOLD

Pitts Special Mini / 2002

Pitts Special Mini z 2002r., jednomiejscowy dwupłatowiec o klasycznej, kratownicowej konstrukcji krytej płótnem. Rozpiętość skrzydeł 5m, długość 3.8m, nalot 25 godz. Silnik Nissan Micra o mocy 65 HP, zużycie paliwa 8-10 l/ godz., śmigło trzyłopatowe. Prędkość nieprzekraczalna 170km/h., podróżna 145 km/h., minimalna 65 km/h. Podstawowe przyrządy bez radia.

CENA: 370.000 CZK/EX Czechy

 

SPRZEDANY/SOLD

NOWOŚĆ - ZENAIR 601 z 10/2002 r.

Nalot płatowca 60 godz., silnik Rotax 912A wstawiony 5/2004 ET 800 godz., po przeglądzie w serwisie Rotax, resurs przedłużono na 1500g., śmigło dwułopatowe przestawialne w locie Woodcomp Varia 170, radio B. King A97, EIS (flydat), GRS 450, zbiorniki paliwa 2x30l w skrzydłach, stan dobry.

Cena 29.500 Euro

 

 

SPRZEDANY/SOLD

Allegro 2000 / 2000

Allegro 2000 z sil. Rotax 912 ULS o mocy 100 KM, śmigło trzyłopatowe Woodcomp o śred. 170cm, nalot 220 godz., rok prod. 2000. Radiostacja B.King 175 z VORem, Intercom 2SC, gyrobusola LUN 1272, kompas Silva, licznik motogodz., el.pompa i ciśnienie paliwa, ogrzewanie kabiny, światła pozycyjne i do łądowania, aerodynamiczne owiewki kól. Przed sprzedażą samolot przejdzie pełny przegląd u producenta samolotu.

Cena: 938.000 CZK/ 31.000 Eur /Ex Czechy

 

SPRZEDANY/SOLD

ZENAIR - STOL CH 701 / 1999

Produkcja Kanadyjska. Silnik Rotax 912 80 HP certyfikowany. Płatowiec w całości aluminiowy bezresursowy. Śmigło francuskie ,"DIUCK" - węglowe, nastawne na ziemi. Stałe sloty, klapolotki. Długość startu 1 osoba - 30 m, 2 osoby - ok. 45 m. Zbiorniki paliwa w skrzydłach 60 l. Zużycie paliwa ok. 11 l /h. Komplet przyrządów silnika, Trymer steru wysokości elektryczny ze wskaźnikiem położenia. Prędkość min. 60 km/ h, prędkość przelotowa 120 - 150 km/ h. Wyposażenie: wysokościomierz, prędkościomierz, wariometr, sztuczny horyzont, busola, paliwomierz, manometr ciśnienia paliwa,

Możliwość rejestracji i uzyskania licencji na ULM na Ukrainie.

CENA: 65.000 PLN netto

 

SPRZEDANY/SOLD

Twin Piper Vagabound / 1997

TWIN - PIPER Vagabound z 1997r., nalot 300 godz., silnik Subaru 80 HP, nalot na silniku 53 godz., śmigło Sport Prop trzyłopatowe, radio Bendix King KY 97A, 2 słuchawki, hamulce hydrauliczne, narty, stan b.dobry.

CENA: 343.000 CZK / EXW

 

SPRZEDANY/SOLD

FOX 912 / 1996

FOX 912 z 96r., silnik Rotax 912 o mocy 80 HP, nalot 681 godz., wzmocnione podwozie. Radio Bendix King KY 97A, przyrządy standardowe - prędkościomierz, wariometr, wysokościomierz, busola, przechylomierz, sygnalizacja min. poziomu paliwa. Doskonaly stan techniczny, przeglądy u producenta. W cenie przeszkolenie pilota i mechanika.

Cena 555.000 CZK

 

SPRZEDANY/SOLD

Allegro 2000

Allegro 2000 z 2000 r., nalot 223 godz., silnik Rotax 912 S o mocy 100 HP, śmigło trzyłopatowe Woodcomp śred. 170 cm przestawialne na ziemi, radio i transponder Microair, Flydat, paliwowy komputer TL, światła pozycyjne i do lądowania, hamulce hydrauliczne, ogrzewanie. Samolot sprzedawany przez producenta - stan techniczny idealny.

Cena: 950.000 CZK ( nowy 1 300 000 CZK )

 

SPRZEDANY/SOLD

ULL B1 (1999)

ULL B1 jest całometalowym dolnopłatem, klasycznej nitowanej konstrukcji zbudowany w 1999r. Płatowiec został wyprodukowany przy współpracy firmą Aerotechnik CZ z duraluminium o grub. 0,8mm i z użyciem części z produkcji EV 97 Eurostar.

Nalot płatowca 90 godz., nalot silnika Rotax 912 ULS 70 g. W 2001r., został zabudowany nowy silnik Rotax 912 ULS o mocy 100 HP, przestawialne w locie dwułopatowe śmigło SportPropVaria i system ratowniczy Magnum 450 33F. Ster wysokości ma zabudowany elektr. trimer MAC 6ATrimSyst. Główne podwozie wyposażone w hamulce hydrauliczne pochodzi z sam. Pegas (produkcja Kanada), przednie podwozie jest sterowane i amortyzowane linami gumowymi.

Zbiornik paliwa 50 l. Oprócz podstawowych przyrządów jest na wyposażeniu, sztuczny horyzont, gyrokompas, kompl.elektr. przyrządów Alfa-Brauniger, radio Icom IC A200, intercom Flightcom, obrotomierz Rotax, termometr wody i oleju, ciśnieniomierz oleju i paliwa, paliwomierz, błyskowe światła ULS 2001. Prędkości : minimalna 60-65 km/h., ekonomiczna 130-170, maksymalna 190km/h., nieprzekraczalna 210km/h. Wznoszenie 3-5m/s, długość startu/lądowania maks. 300m.

CENA: 630.000 CZK/21.000 EUR/Ex Czechy

 

SPRZEDANY/SOLD

Robinson R44 Astro (1994)

Robinson R44 Astro z 1994 r., nr.prod. 0021. Total Time 619godz., (TBO 2200g.), łopaty TT 300g., silnik po przegłądzie 300g., Wyposażenie: podstawowe przyrządy lot., NBD, wariometr, VOR, sztuczny horyzont, gyrokompas,. Interier w skórze. Stan dobry, hangarowany.

Cena: 270.000 USD/Ex Czechy

 

 

dźwigi magazynowe transportowe budowlane
Distar - przemysłowe technologie cięcia diamentowego
 
footer image left Przedsiębiorstwo "L-Z" mgr inż. Ladislav Zápařka • Kontakt: Tel. (+48 81) 75 15 708 • Fax: (+48 81) 75 15 702 • GSM: +48 604 946 395 • email: lz@lz.pl image footer right
L-Z, Świdnik - balony Kubicek na ogrzane powietrze, balony reklamowe, dmuchańce, balony stacjonarne. Bramy pneumatyczne, namioty reklamowe i ekrany reklamowe.
Lotnictwo Ultralekkie - mikroloty, samoloty ultralekkie, ULM, ULL, Samba, Lambada, Eurostar, SportStar.